Організаційна структура виховної роботи

Враховуючи сучасні вимоги до виховного процесу в навчальному закладі, у гімназії створені умови для творчого розвитку і саморозвитку учнів на базі особистісного підходу, які дозволяють здійснювати завдання виховання, що у свою чергупризводить до вироблення специфічної структури виховної роботи в гімназії.

Структура виховної роботи

Докладніше

Заструктурою виховну роботу можна поділити на п’ять основних ланок:

- виховна робота адміністрації;
-
робота педагогічної служби;
-
робота соціально–педагогічної служби;
-
робота медико-психологічної служби;
-
робота учнівського самоврядування.

Перша ланка – діяльність адміністрації, що визначає такі функції:

організаційна (створення та підтримка життєдіяльності системи виховання, цілісності виховного процесу в гімназії);контролююча (контроль усіх ланок виховного процесу залежно від посадових обов’язків);§ методична (проведення методичної роботи з педагогічними працівниками);координуюча (взаємодія гімназії, сім’ї, суспільства).

Друга ланка – діяльність педагогічної служби. До її складу входять класні керівники та вчителі-предметники.

Третя ланка – діяльність соціально–педагогічної служби гімназії.

Четверта ланка – діяльність медико-психологічної служби. У її складі: психолог гімназії та медична сестра.

П’ята ланка – діяльність учнівського самоврядування. Учнівське самоврядування – активна форма громадянського виховання учнів, важлива умова реалізації їх прав і обов’язків.

Кiлькiсть переглядiв: 36