Структура методичної роботи
МЕТОДИЧНА ТЕМА:
«Удосконалення професійної компетентності з метою підвищення якості освіти та її результативності шляхом впровадження сучасних освітніх концепцій і технологій в контексті нової української школи»
Мета:
- підвищення якості методичної роботи;
- підвищення ефективності освітнього процесу;
- стимулювання самоосвіти та творчого пошуку вчителів.
Завдання:
- забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою;
- забезпечення цілеспрямованого методичного навчання педагогічних кадрів;
- вдосконалення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки вчителів;
- побудова ефективних взаємин в організації;
- стимулювання вчителів до самоосвіти, активізація їх творчого потенціалу.
Методичні заходи:
- засідання методичної ради
- засідання методичних об’єднань
- засідання творчих груп
- круглі столи з питань методики
- супровід молодих спеціалістів і вчителів, які потребують методичної підтримки
- індивідуальні консультації
Методична рада ліцею
Голова ради: | Ванятовська Р.С. | заступник директора з НВР |
Члени ради: | Михайлик Ю.В. | директор ліцею |
Сафронова Н.М. | заступник директора з НВР | |
Сірик І.С. | заступник директора з НВР | |
Димченко І.І. | соціальний педагог | |
Васькевич Н.А. | керівник МО вчителів художньо-оздоровчого циклу та початкових класів | |
Максименко-Єнбаєва Н.А. | керівник МО вчителів гуманітарного та природничо-математичного циклу | |
Коваленко І.В. | керівник творчої групи |
Завдання методичної ради
· Визначення перспективи розвитку ліцею, окремих галузей діяльності.
· Організація розробки, експертиза стратегічних документів ліцею (стратегії розвитку , річного плану роботи, навчального плану і програм).
· Планування, координація інноваційної діяльності ліцею.
· Аналіз стану і результативності методичної роботи методичних об’єднань.
· Організація цілеспрямованої роботи з розвитку професійної майстерності вчителів, атестація педагогів.
· Консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного самовдосконалення.
· Стимулювання та оцінка інноваційної діяльності педагогів.
План роботи методичної ради ХЛ № 39 у 2023/2024 навчальному році
№ з/п | Зміст засідань | Термін | Відповідальний за виконання | Відмітка про виконання |
І. | 1. Про підсумки методичної роботи у 2022/2023 навчальному році та завдання на новий 2023/2024 навчальний рік. | Серпень 2023 року | Ванятовська Р.С. | |
2. Обговорення та погодження плану роботи методичної ради на 2023/2024 навчальний рік. | Ванятовська Р.С. | |||
3. Погодження планів роботи методичних об’єднань вчителів початкових класів, вчителів-предметників. | Ванятовська Р.С. | |||
4. Про організацію роботи творчої групи «НУШ-5-6». | Михайлик Ю.В. | |||
5. Про організацію участі у Всеукраїнському конкурсі науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук. | Михайлик Ю.В. | |||
6. Про атестацію педагогічних працівників у 2023/2024 навчальному році. | Михайлик Ю.В. | |||
Про участь педагогічних працівників у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2024» | Михайлик Ю.В. | |||
ІІ. | 1. Про підсумки проведення шкільних предметних олімпіад. | Жовтень 2023 року | Ванятовська Р.С. | |
2. Про підготовку до участі учнів у IIетапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН. | Ванятовська Р.С. | |||
ІІІ. | 1.Про хід атестації педагогічних працівників у 2023/2024 навчальному році. | Лютий 2024 року | Михайлик Ю.В. | |
Про підсумки роботи з обдарованими учнями у І семестрі. Результативність участі учнів Харківського ліцею № 39 в олімпіадах, конкурсах, турнірах. | Ванятовська Р.С. | |||
Про підготовку та організацію проведення державної підсумкової атестації в 4, 9, 11-х класах. Обговорення нормативних документів. | Сафронова Н.М. | |||
IV | Про підсумки роботи з обдарованими учнями. Результативність участі учнів Харківського ліцею № 39 в олімпіадах, конкурсах, турнірах | Травень 2024 року | Ванятовська Р.С. | |
Про підсумки атестації педагогічних працівників у 2023 році. | Михайлик Ю.В. | |||
Про підсумки методичної роботи в 2023/2024 навчальному році та планування на 2024/2025 навчальний рік. | Ванятовська Р.С. |