1 | Статут закладу освіти | Перейти... |
2 | Ліцензія на провадження освітньої діяльності | Перейти... |
3 | Структура та органи управління закладу освіти | Управління закладом освіти здійснюється Департаментом освіти Харківської міської ради. Безпосереднє керівництво закладом освіти здійснює директор. Перейти... |
4 | Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами | Перейти... |
5 | Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти | Перейти... |
6 | Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти | Перейти... |
7 | Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі | Перейти... |
8 | Мова освітнього процесу освіти | Українська |
9 | Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення | Перейти... |
10 | Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти | Перейти... |
11 | Результати моніторингу якості освіти | Перейти... |
12 | Річний звіт про діяльність закладу освіти | Перейти... |
13 | Правила прийому до закладу освіти | Перейти... |
14 | Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами | Перейти... |
15 | Розмір плати за навчання здобувачів освіти | Заклад не здійснює платні послуги |
16 | Перелік додаткових освітніх послуг, їх вартість, порядок надання оплати | Перейти... |
17 | Правила поведінки здобувача освіти | Перейти... |
18 | План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу | Перейти... |
19 | Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти | Перейти... |
20 | Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в ліцеї та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування) | Перейти... |
21 | Кошторис і фінансовий звіт про проходження й використання всіх отриманих коштів | Перейти... |
22 | БЛАГОДІЙНА ДОПОМОГА (інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їхньої вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством) | Перейти... |